аварийно подаване на ток

Аварийно подаване на ток за моторни превозни средства в град София

Всеки лекотоварен или товарен автомобил който е оборудван с двигател, притежава и акумулатор. Акумулатора служи за подаване на стартов ток, към стартера на автомобила. Всеки двигател е снабден с генератор, който възпроизвежда ток и зарежда акумулатора на автомобила. По този начин се получава един кръговрат, чрез който акумулатора на автомобила е винаги зареден. Когато генератора на автомобила спре да работи, акумулаторната батерия започва да се изтощава. Често се случва акумулатора на даден автомобил да се изтощи напълно. При такива случаи, аварийното подаване на ток към автомобила е неизбежно. Аварийно подаване на ток се извършва по два начина. Първият начин който е най-добрият за предпочитане, е подаването на ток да се извърши със специален блустер 12 – 24 волта. Вторият начин е подаването на стартов ток е със специални кабели. Повече информация за подаване на стартов ток, може да видите на пътна-помощ.bg. Потенциалната разлика на типичната акумулаторна батерия е 12 волта.

От какъв разтвор се произвежда електролита на акумулатора за аварийно подаване на ток

И накрая, акумулаторната батерия трябва да осигурява средно ниво на тока за дълъг период от време. Аварийно подаване на ток. Разликата в потенциала се създава от електромоторната сила, генерирана от химическите реакции. Електролитът който се използва в автомобилните акумулатори, е много силен разтвор от сярна киселина и дестилирана вода. Химическата реакция в автомобилните акумулатори може да бъде обърната. Следователно, акумулаторът на автомобила може да се каже че е известен като вторична клетка. Вторичната клетъчна батерия може да се зарежда и чрез прилагане на обратно напрежение. Акумулаторите на всички автомобили имат три основни задачи. За да се стартира един автомобил, акумулаторът на автомобила трябва да има захранване от 100 до 200 ампера. Химическите вещества в акумулатора могат да станат твърде студени. За да се раздвижи енергията, необходима за стартиране, на даден двигател на автомобил.

Каква функция изпълнява акумулатора

Втората задача на акумулатора е да бъде постоянно зареден, като осигурява постоянен ток за полето на генератора. Акумулаторът на автомобила трябва непрестанно да осигурява необходимото количество ток на електрическата система. По този начин той предпазва електрическите части на автомобила, докато двигателят не работи. Има няколко конвенции, използвани при измерване на тока през акумулатора. Скоростта на студените ампери показва амперите на електроенергия. Друг начин за измерване на тока през акумулатора е скоростта на изпускане. Това е способността на акумулатора да доставя непрекъснато захранване за определен период от време, известен като времето за разреждане. Времето за разреждане на повечето акумулатори за автомобили е няколко часа. Капацитета на действие се измерва в амперчасове. Акумулаторната батерия от 80 ампера осигурява ток с часове. Повече информация може да видите на акумулатори.bg. Полезен капацитет на батерията, се променя в зависимост, от скоростта на разреждането.